Blog

Website update (14 mei 2021)

Gisteren en vandaag heb ik een engelstalige versie gemaakt van deze website en ik heb het logo toegevoegd!

Website update (2 mei 2021)

Ik heb vandaag een nieuwe update gadaan voor HanneLettering, hier is ie! Ik heb een pagina over mezelf en deze blog toegevoegd.

Update (16 sept 2021)

Er zijn veel nieuwe kaarten, dus blijf op de hoogte van nieuwe kaarten en insta posts.

Eigen boek! (13-11-2021)

Hoi, ik heb met een vriend een boek geschreven: De Poepie Soepies! maar we hebben nog een beetje geld nodig om het te betalen, als je boven de 1 euro geeft krijg je een kaart! En als je boven de 17 euro geeft krijg je er een gratis! Volg ook de poepie soepies op instagram. Op insta vind je een qr code.

Kerst en nieuw jaar aanbieding!! (tot 5 januari 2022) leuke kerst- en nieuw jaarskaarten nu 50% korting!